IKÄVÄÄ KUN EI OLE KIRJOITTAJIA PALSTALLE

Täällä voit osallistua käytävään keskusteluun, tai voit myös aloittaa uuden.

Valvoja: tempera

Tappajatate2

IKÄVÄÄ KUN EI OLE KIRJOITTAJIA PALSTALLE

Viesti Kirjoittaja Tappajatate2 » 22.08.2019 12:44

On todella ikävää, kun viestien kirjoittajat ovat hiljenneet ja uusia kirjoittajia ei ole tullut kertomaan seikkailuistaan merillä. Minä ja Kurittu alamme olla ainoat pimempiä juttuja kirjoittavat. Sama on käynyt ruotsissa. Jonsson seglare palstalta on poistunut kertomukset. No vanhuus ja viimeinen satama odottaa meitä kaikkia väistämättömästi. Minä ainakin yritän pysyä ruorissa niin kauan kuin jaksan pysyä tolpillani. Laivakokin keittokirja tuntuu kiinnostavan. Lähes 300.000 klikkausta on suuri määrä kävijöitä on visiteerannut palstalla. Toivoisinkin vanhojen laivakokkien kirjottavan reseptejä vanhoista laivaruoista ja byssätarinoita vanhasta elämästä merillä. Sitä maailmaa ei enää ole. Nykyiset raitiovaunut ja pikaliipparit eivät pysähdy satamissa kuin muutaman tunnin ja törnit muutaman viikon kerrallaan. Ne ajat jolloin oltiin laivoissa kuukausia, jopa vuosia yhteen soittoon ovat historiaa. Kuitenkin menneet ajat ovat merihistoriaa jota tulisi tallentaa pysyvästi nettiin. Miten käy tarinoidemme pysyvys netissä? Tipelle kirjatilaus. Sinulla on ilmestynyt neljäs kirja. Lähetä se minulle. Kiitos. :mrgreen:

kurittu

Re: IKÄVÄÄ KUN EI OLE KIRJOITTAJIA PALSTALLE

Viesti Kirjoittaja kurittu » 22.08.2019 18:10

Terve Tate.Mää just meinasin kehua Petteriä uutena jäsenenä ,kun on ymmärtänyt palstan tarkoituksen. Elikkä palstalla voi etsintäkuuluttaa vanhoja seilauskavereita ja myös kirjoitella niitä muisteloita jos ei nyt välttämättä löydä enään niitä vanhoja kamuja.Siitä se lähtee käyntiin kunnon messikeskustelu tällä palstalla.Samaten saa myös uusia merimiesystäviä palstan kautta.On myös monia tapaamisia kuten kympin kahvi Kotkassa ja lohisoppa Salvessa ,jossa myös tapaa vanhoja merikarhuja.Ei kun kirjoittelemaan.

Tipe
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Tipe » 23.08.2019 11:57

TATELLE!
Kiitos kirjatilauksesta. Kirja lähtee tänään postiin.

Muille, kirjoitelkaa tänne kaikille skönäreille tutuista aiheista ja vähän muustakin...
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin.

Seilori52

Viesti Kirjoittaja Seilori52 » 26.08.2019 10:37

Kun ilmat viilenee ja täytyy siirtyä sisätiloihin,alan kirjoittelemaan palstalla.Mukavia muistoja piisaa.

ahtaaja

Viesti Kirjoittaja ahtaaja » 30.08.2019 21:50

Tällä hetkellä 9 kävijää paikalla. Se on enemmän kuin aikoihin kun olen sivustolla vieraillut. Pitäisiköhän olla kirjoittelematta niin........

Vastaa Viestiin