Mielensäpahoittajat

Täällä voit osallistua käytävään keskusteluun, tai voit myös aloittaa uuden.

Valvoja: tempera

ahtaaja

Mielensäpahoittajat

Viesti Kirjoittaja ahtaaja » 07.04.2021 09:27

Kun palsta ei nyt aivan vielä olekaan kuollut niin voitko Tipe valottaa sitä kuinka paljon on tullut palautetta sivuston kuvista? Onko ollut asianosaisia jotka ovat halunneet kuvia poistettavaksi? Tai kuvien henkilöiden omaisia. Onko ollut teksteihin tyytymättömiä? (Esimerkiksi Sir Willien Paperilasti Bilbaoon) Noilla paskapalstoilla kuten suomi24 huutelijoita lukuunottamatta.

Tipe
Ylläpitäjä

Re: Mielensäpahoittajat

Viesti Kirjoittaja Tipe » 07.04.2021 19:03

Hyviä kysymyksiä Ahtaajalta.
Negatiivista palautetta kuvista ei ole tullut kuin yhden kerran. Silloin aivan alussa yksi tyyppi (jonka henkilöllisyydestä olen melko varma) aloitti Suomi24:lla kirjoitella, että sivustolla on luvattomia kuvia, ja mitä kaikkea se narisikaan. Kaveri hermostui alunperin siitä, kun en yrittänytkään tehdä tästä keskustelupalstasta hänen mieleistään (tämä on valmis formaatti ja muutosten teko vaatii erikoistaitoja).
Kaikki muu palaute, mitä on tullut aika paljon on positiivista. Mieleeni on jäänyt useita puhelinsoittoja, joissa on aluksi kysytty, että onko minulla aikaa jutella. Aina on ollut aikaa. Näissä juttelutuokioissa on monet vanhat merimiehet kertoneet omista seilausajoistaan ja yhdessä ollaan palattu nuoruuteen. Lisäksi on tullut noin viitisen soittoa jonkun, kuolleen merimiehen omaiselta ja olemme keskustelleet merimiesten elämästä jne. Kaksi tai kolme tämmöistä omaista on lähettänyt edesmenneen valokuvia ja pyytäneet julkaista ne. Lisäksi joku omainen on kysellyt, että löytyyköhän edesmenneen seilauskavereita vielä. Olen yrittänyt etsiä ja ainakin kahdessa tapauksessa on löytynyt.
Sivustolla on ollut paljon suurempi merkitys kuin mitä aluksi osasimme odottaakkaan. Samanlaisen teon teki tämä kesksutelupalstakin, joka kohta loppuu (sovittaisiko tässä, että juhannuksena lasketaan lippu). Lukemalla alkuvuosien jutteluja saa hyvän käsityksen asiasta, tämä oli vielä siihen aikaan hyvä, nyt on facebookki korvannut tämän.
Muistutan vielä, että nyt on loppumassa vain tämä keskustelupalsta "Messin jutut". Kuvat ja tarinat jäävät.

Jos jollakin tulee mieleen kysyä jotakin sivustoon liittyvää, vastaan mielelläni.
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin.

Tipe
Ylläpitäjä

Re: Mielensäpahoittajat

Viesti Kirjoittaja Tipe » 07.04.2021 19:06

Vielä lisäys tuohon edelliseen kirjoitukseeni:
En ole vuosiin käynyt Suomi24 palstalla ja en tiedä jos siellä on ollut muuta kirjoittelua ja arvostelua, mutta minulle ei ole kukaan esittänyt kuvien poistoja eikä sen suuntaistakaan, päinvastaisia mielipiteitä kyllä.
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin.

Vastaa Viestiin