HENGEN LÄHTÖ OLI HILKULLA

Täällä voit osallistua käytävään keskusteluun, tai voit myös aloittaa uuden.

Valvoja: tempera

Tappajatate

HENGEN LÄHTÖ OLI HILKULLA

Viesti Kirjoittaja Tappajatate » 06.11.2013 00:25

Hilkulla sen on ollut jo useita kertoja, mutta seuraavassa kertomuksessa se oli lähellä ja omasta syystä. Olimme vaimon kanssa Thaimaassa ja päätimme lähteä reppumatkalle Malesian Langaville, Penangin saarelle ja Simgaporeen. Reissu meni hienosti aina Kuala Lumburiin asti. Olimme tulleet yöbussilla Singaporesta ja menneet hotelliin. Aamulla piti lähteä vaihtamaan rahaa ja katsomaan kaupunkia. Vettä tuli kuin Esterin sellaisesta ja emme saaneet taksia. Mentiin ulos odottamaan, jos saisimme ammuttua lennosta taksin. Hotellin oven eteen pysähtyikin auto ja apukuski kysyi minne olemme matkalla. Kerroin, että keskustaan. Hyppäsimme kyytiin. Autossa huomasin, että apukuski oli aivan pöllyssä, alkoi mulkoilemaan vaimoa kuin kiimainen ori ja pisti musiikin kovalle. Auto läksi päinvastaiseen suuntaan kuin keskusta on. Kysyin miksi ajamme väärään suuntaan. Vastauksena apukuski alkoi soitella puhelimella eikä vastausta tullut. Silloin alkoivat vanhat seilorin silmät vasta aueta. Meidät oli kidnapattu. Kokeilin oveani ja se oli lapsilukossa. Yritin vielä jututtaa, että tarjoamme aamiaisen bensa-asemalla. Vastausta ei tullut. Etsin repusta stilettiä, jota aina pidän mukana reissuilla, mutta meillä oli mukana vaimon reppu. Ei ollut muuta keinoa, kun tarrata takaapäin apukuskia pillistä kiinni ja kuristaa. Sanoin kuskille stop the car ja kuski stoppasi moottoritien varteen, Sanoin vaimolle, että ulos autosta. Onneksi hänen ovensa ei ollut lapsilukossa. Pipsa ryntäsi ulos ja alkoi heiluttaa käsiä ja huutaa kuin Hallanhinaaja, mutta autot eivät edes hiljentäneet. Laskin apukuskin irti ja tämä tempaisi lattialta täkkäreille tutun astalon, jolla ruostetta skrapataan ja alkoi mätkiä minua sillä. Onneksi niskatuki suojasi ja astalo oli yli 60 cm pitkä. Hyppäsin ulos autosta, mutta unohdin repun jossa oli koko omaisuutemme. Tempasin repun penkiltä jolloin rosvo sai käteeni osuman ja repun kantohihna katkesi. Päästiin siis ulos ja juostiin karkuun, että sippulat vinkuivat. Auto peruutti peräämme ja astalo rosvo hyppäsi ulos autosta. Silloin onneksi alkoivat autot jarrutella. Ukot läksivät silloin karkuun. Vaimo otti rekkari numeron heti ylös, eikä onneksi mennyt shokkiin. Lähellä oli Shellin huoltoasema jonne raahauduimme. Kädestä tuli solkenaan verta. Sain rättiä haavaani ja poliisit paikalle. Kohteliaat poliisit veivät ensiksi lääkäriin ja käteen laitettiin 3 tikkiä+ antibioottikuuri. Oli luojan lykky, että ei tullut pahenpia vaurioita, Loppupäivä olikin poliisilaitoksilla juoksemista. Vielä illalla meidät vietiin pääpoliisiasemalle, jossa poliisitarkastaja suoritti loppu kuulustelun. Kysyin, miten meidän olisi käynyt. Henki pois ja luottokortit tyhjiksi oli sarkastinen vastaus. Vastaavia tapauksia on ollut silloin tällöin. Pipsan ottama rekisterinumero oli paljastunut perävaunusta varastetuksi ja rosvot olivat luultavasti indonesialaisia, tai pakistanilaisia. Heitä tulee solkenaan yli rajan. Lopuksi poliisi kysyi minulta onko meillä toiveita. Olihan minulla. Ruoskikaa ne konnat ennen hirttämistä. Lupasi tehdä toiveiden mukaisesti. Opimme, että ei parane mennä kuin taksin kyytiin, jossa on vain kuski.
KERTOKAA TEKIN VAKAVISTA TILANTEISTA JOTKA OVAT SATTUNEET KOHDALLE

Roope

Re: HENGEN LÄHTÖ OLI HILKULLA

Viesti Kirjoittaja Roope » 11.11.2013 18:49

Morjesta.Ei minulla hengenlähtö tainnut lähellä olla,mutta epämiellyttävä tilanne kuitenkin.Tapaus sattui Bogotan kentällä Columbiassa.Olin lähtenyt Ecuadorista,ja Bogotassa oli koneen vaihto,Aviancan Columbian lentoyhtiö,suora lento Frankfurtiin.Istuin jo koneessa,niin minua kuulutettiin,menin lentoemon luokse et mikä hätänä?Haluavat kuulemma tsekata mun rinkan.No joo,ei siinä mitään,palasin paikalleni otin avain nipun,rinkassa oli monta avattavaa taskua,ja miulla oli niissä munalukot,kaikki eri avaimilla tietysti.Menin koneen ovelle ja siellä seisoi viisi rynkkysotilasta ja koira.Minun rinkka kökötti kentällä.Oli aika epämiellyttävä tunne laskeutua portaat alas,ja rynkyn piiput tuijotti niskaani.Huumeita hakivat.Koko koneen vasemman puolen matkustajat kyttäsi ,et mikähän tuo roisto oikein on?Mitään eivät löytäneet,ja nousin takaisin koneeseen.Mitähän olisi tapahtunut,mikäli olisi joku laittanut jotakin reppuuni?Kone lähti,ja kun turvavyö valo sammui,pyysin lentoemolta drinkin.Votkoo ja juicea.Lyyli tuli,oli Finlandiaa,kaatoi mukin melko täyteen kirkasta,ei kunnolla väri vaihtunut lasissa.Taputti minua olkapäälle,ja sanoi et olen itse Columbialainen,ja seurasin tilannetta koneen ovelta.Ja poliisit ja sotilaat ei ole täällä fiksuimmasta päästä,siksi tuhti paukku!!!

Tappajatate2

Viesti Kirjoittaja Tappajatate2 » 05.11.2017 20:51

Kurittu kyseli Cuola Lumburin reissusta, löytyy palstalta 06.11.2013

chain box

Viesti Kirjoittaja chain box » 07.11.2017 15:19

hengelähtö on ollut monta kertaa hiuskarvan varassa, mutta nyt se vasta on peruuttamattomasti edessä

veksi

Viesti Kirjoittaja veksi » 19.11.2017 01:41

Bilpaussa epsanjassa olin laivayhtiö jouduin ryövätyksi

Vastaa Viestiin