A NTWERPEN

Täällä voit osallistua käytävään keskusteluun, tai voit myös aloittaa uuden.

Valvoja: tempera

21101441

A NTWERPEN

Viesti Kirjoittaja 21101441 » 02.04.2020 09:57

Onko sivustoilla vielä porukkaa jotka seilaivat 66kautta70 ulos Antwerpenista asun välillä kultakalassa ja Bettyn BAARISSA oli se aikaa se kun oltiin nuoria ja notkeita nyt ei olla ennän kun notkeita

Tappajatate2

Re: A NTWERPEN

Viesti Kirjoittaja Tappajatate2 » 10.04.2020 19:01

Bettyn baarissa oli koira 1960 luvun alussa, sen nimi oli Viski ja papukaija, joka osasi suomea. Sanoi aina viskille, kun se laahautui kaijan ohi juomaan kavereiden tarjoamaa kaljaa. Alkoholisti kun oli. Viski on huora sanoi kaija suomeksi ja nauraa räkätti päälle. Lähellä oli homobaari, jonka nimeä en muista. Olisiko ollu Jockeys bar? Sinne minut vei norski matruusimme. Hän oli Antverben seiluri. Sanoi, että siellä tytöt tarjoavat ilmaista kaljaa. Istuimme kahden hyvin pukeutuneen, meikatun tytön pöytää ja kalja oli ilmaista. Menin toisen kanssa tanssimaan ja alettiin pussata. Minä kiimoissani. Norskia alkoi naurattaa ja osoitteli sormellaan aataminomenaansa ja vinkkasi minulle, että katso tyttöä. Näin tytöllä olevan aataminomena. Voi kele. Hilppasin ulos baarista ja norski tuli perässä. Vihoissani meinasin lämäyttää kuonoon, mutta hän rauhoitteli ja sanoi. Minäkin olen saman koulun käynyt. Maattiin siellä kuukauden päivät ja saldot olivat vähissä, joten juomia piti minun 19 vuotiaan poika rääpäleen jotenkin hankkia. Kerron joskus pieksäjäisistä, johon syyllistyin. Normanni oli siihenkin syntiin syynä ja yllyttäjänä.

21101441

Viesti Kirjoittaja 21101441 » 14.04.2020 10:48

Vähän samanlainen tapaus kun Tatella, olimme kaverini nykyisin merikapteeni EVP asuu valloissa pyörimässä kulmilla keväällä 67 en muista mitä löytyi todella upeet gimmat ja pitihän niitä lähteä näyttämään kultakalaan jossa asuimme ja siellähän kaikki heti varoitamaan meitä ettei kaikki ole miltä näyttää mutta eihän varotukset meihin uponeet sillä eihän niinkomeita kinkkuja jokapäivä saanut seuraan mutta niinhän siinä kävi että pallit löyty ja häpeä oli suunaton kun kaikki toitottivat eikö me varoitettu

Tappajatate2

Viesti Kirjoittaja Tappajatate2 » 14.04.2020 21:31

MASOKISTI NELLY
Kerroin homobaarista, jossa menin halpaan tyttöjen suhteen. Samana iltana normanni matruusi vei minut hienoon keskustan ravintolaan ja kertoi, että siellä oikeat, hieman vanhemmat naiset tarjoavat juotavia. No seurasin tätä valaanpyytäjää, kuin hai laivaa. Todella siellä oli vähän vanhempaa kalustoa. Naisia jotka olivat innostuneita, kun nuoret skönöt marssivat sisään. Heti baaritiskin viereen saavuttuamme kaksi jo kypsässä iässä olevaa emäntää lyöttäytyi seuraan ja halusivat tarjota drinkit. Minä yritin vähäisellä lontoon kielellä rupatella. Nuorempi neito sanoi nimekseen Nelly. Hän oli juuri eläkkeelle jäänyt Brysselin kuninkaalisen oopperan balettitanssija. Tosi hyvän näköinen treenatulla kropalla varustettu viisikymppinen. Hävetti vähän ja naiset halusivat tarjota meille päivällisen. Mentiin ravintolaan lähellä katedraalia ja siellä söin ensimmäiset simukkani. Kävin samassa paikassa 40 vuotta myöhemmin ja hyvää ruokaa oli vieläkin. Ilta eteni ja Nelly pyysi yökylään. Olipa hieno asunto, arvotauluja seinät täynnä ja Nellyn kuvia balettiasuissa. No ounastelin mitä pitäisi tehdä. Nelly otti aloitteen ja vei minut leveimpään punkkaan mitä olin koskaan nähnyt. Hän pyysi ensiksi minun repimään alkkarit pois jalasta ja rintsikat pois. Olin sen verran nauttinut nektaria, että innoissani revin ne pois ja sitten pukille. Ei mennyt kuin tovi hän otti solmu piiskan ja kehotti minua lyömään sillä. Muistin kuinka kotona sain vitsaa koivuniemen herrasta ja aikailin, mutta Nelly halusi ja halusi minun pieksävän häntä. Otin vaarin neuvoista ja pieksin peffan punaiseksi. Nelly ulvahteli ja nautti pieksämisestä ja minua hävetti samalla. Sitä lemmiskelyä jatkui aamuun asti. Aamulla Nelly löi 500 rahaa kouraan ja tilasi minulle taksin. Lupasi hakea minut kahden jälkeen. Oli sunnuntai ja hommat loppuivat kolmelta. Odottelin täkillä kun näin valkoisen mersun ajavan laakongille. Hän lupasi vikedä minut Brysseliin Manneken Pisiä katsomaan. Se olikin hieno reissu hyvine ruokineen, jonka Nelly tarjosi reilusti. Illalla pieksäjäiset jatkuivat ja aamulla onneksi piti mennä laivaan. Illalla sama mersu parkkeerasi laakongin viereen, mutta sanoin vahtimiehelle, että olin lähtenyt maihin, En enää jaksanut olla pieksäjänä. Hävettää kertoa tällainen tarina. ONKO MUILLA KOKEMUKSIA VASTAAVASTA. :?:
s

tempera

Viesti Kirjoittaja tempera » 15.04.2020 06:44

Maksoin Annukka Aarniosta ulos keväällä 1970 ja menin Antverpeniin hakemaan jobia normanneihin, Asuin suomibaarissa . Eka jobi oli M/S Happy Dragon. Olin vuoden ja seuraavana keväänä menin M/T Borwiin. Siinäkin vuoden. Sitten viimeinen normanni oli M/S Polarland. Olin melkein 2 vuotta. Väliajat asuin siin Suomibaarissa Maurin ja Sonjan hoivissa. Laivakuvat ovat päinvastaisessa järjestuksessä. Porukkakuvassa ollaan matkalla Bremenistä Bangladeshiin Afrikan ympäri. Meikä pöydän päässä
Liitteet
1 tää.jpg
13062438_656810521137119_1112206611483881176_n.jpg
1.jpg
7.jpg
7.jpg (44.81 KiB) Katsottu 665 kertaa

21101441

Viesti Kirjoittaja 21101441 » 15.04.2020 08:13

Tuli tässä mieleen ettei taida olla enään mitään niistä kulmista missä me pyörimme jäljellä mutta jäihän sentään muistot onkohan edes Norjan mylly vielä olemassa,on pitänyt monesti lähteä käymään mutta aina se on jäänyt jos on joku viimeaikoina käynyt Antwerpenissa niin kertokaa

Tappajatate2

Viesti Kirjoittaja Tappajatate2 » 15.04.2020 08:50

Kävin parikymmentä vuotta sitten katselemassa kusikulmia Anverbenissa vuokraamallani autolla. Olin bisnes reissulla Bryggessä ja ajoin sinne. Italialei 36, merimieskirkko oli rekkakkuskien käytössä ja muistin hyvin reitin herkuttelupaikkaan. Muutama tyttö kyhnötti näyteikkunoissa ja ruskeita kaljabubeja, kuten ennenkin. Vanhoja kapakoita en löytänyt. Vanhan homoklubin paikalla oli paikalla oli samankaltainen kuppila mainoksineen. Ennen ei mainoksia ollut. Kaikki oli salaisempaa katseilta suojassa. Kummasti paikat olivat pysyneet mielessä enkä eksynyt. Mukavia muistoja nuoruudesta :mrgreen:

Vastaa Viestiin