UUSIA TARINOITA SIVUSTOLLA!

Täällä voit osallistua käytävään keskusteluun, tai voit myös aloittaa uuden.

Valvoja: tempera

Patavahti

Re: UUSIA TARINOITA SIVUSTOLLA!

Viesti Kirjoittaja Patavahti » 08.04.2017 21:24

Suosittelen ilmaista, netistä ladattavaa siivousohjelmaa "Ccleaner", joka puhdistaa välimuistin ja korjaa rekisterivirheitä. Itse olen käyttänyt jo vuosia.

aurora

Viesti Kirjoittaja aurora » 09.06.2017 21:59

Australia Wollongong.
Kiitokset sinulle Tipe empatiastasi ja rekisteröinnistä sivuillesi kone pelaa pelaa taas kun ihmisen mieli.
Pikku episodina viellä ehkä yllättävä tieto. Nimittäin se,että leivoin eilen suomalaisittain hapatettua
ruisleipää ja hyvää tuli. Täältä ei sitä saa. AVOT! Nyt on maha tyytyväinen ja mieli korkealla.(pitkästä aikaa) ja viellä yksi juttu.
Nimittäin piimä... sitä on kyllä täällä ja se on hyvää 600.ml pakkauksissa, mutta turkasen Kallista kun se sattuu olemaan tredi kamaa. hienosto rouvat kun leipovat piimää sisältäviä leivonnaisia eri kaansalaisuuksiin katsomatta. Kiitos medialle, kun se alkaa rummuttamaan jotakin uutuutta läpi menee. Entä hinta. Maito maksaa taala 1,20. litra ja piimä siis 600.ml. 3.00 taalaa. joten minä, joka olin soosi ja soppatyöläinen yli 50. vuotta. Ossaan kyllä monta gastronomista temppua kuten, Tatekin, joten rupesin tekemään piimän itse. (on kuulemma vatsaystävällistävällistäkin hyvää se onkin.
PS: Meidän dollari on 30-35% alle euron. Terveisin Leksa.

Tappajatate2

Viesti Kirjoittaja Tappajatate2 » 17.06.2017 22:19

Hienoa, että sinäkin Aurora ilmestyt kuviin. Olen odottanut veljeksiltä Aussiruokareseptejä, koska täälläkin saa silloin-tällöin Kengurunlihaa kaupoista. En ole uskaltanut ostaa, koska taitoni ja tietoni puuttuvat. Syödäänkö sielläpäin viiliä :?: Jos saa niin tulee halvemmaksi tehdä itse, sillä siemen on valmiina viilipurkissa. Minä teen kesäisin viilin itse maatilan luomumaidosta. Se on selvästi parempaa kuin meijereiden rasvattomat sekoitukset. :mrgreen:

Vastaa Viestiin